środa, 16 stycznia 2013

Sukienki/Spódniczki

Witam , dziś wstałam o 10.00 dla mnie to sukces bo dotychczas udawało mi się przespać 3 godziny więcej heh , ale to dobrze bo zaliczyłam poranny spacer i zrobiłam kilka zestawów które zaraz wam pokaże. Moje ferie zaczną się od następnego tygodnia także ten tydzień mam zamiar przedłużać do granic możliwości ;)
Kto zgłaszał  swojego bloga  na konkurs ,,Blog roku 2012" ? tak przed chwilą przeglądnęłam kilka blogów z tego konkursu i muszę przyznać że są niesamowite! czyta się je się bardzo przyjemnie :) Za oknem niestety pana śnieg a miałam ochotę ulepić bałwana . haha gdy jechałam do miasta zauważyłam że ktoś ulepił ,,Chytrą babę z Radomia " charakterystyczna butelka 3 cytryny heh Przechodząc do zestawów , osobiście bardzo mi się podobają ( robiłam je sama) :) A właśnie ! taka informacja na tym blogu , komentarze z photobloga i z bloga zaakceptuje jutro , jest ich baaardzo dużo za co bardzo dziękuje! każdy komentarz jest dla mnie ważny i miły , chce podkreślić że nie prowadzę bloga  dla komentarzy aby pod każdą notką było ich ponad 80 bloga prowadzę dla siebie i dla was! dziękuje za odwiedziny , wiem że ktoś go czyta!




Który wam się najbardziej podoba ? Ja zmykam coś zjeść widzimy się jutro :) 





34 komentarze:

  1. łał wszystkie mi się podobają! masz gust

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy bardzo ładne ;) Ja też byłam na spacerze ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej mi się pierwszy zestaw podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne m, może coś do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi jednak ten ostatni bo uwielbiam zieleń

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz skąd biała spódniczka ?

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 4
    Ps. Fajne utwory na ising

    OdpowiedzUsuń
  10. haha chytra baba z Radomia xd
    mam pytanie , reklamujesz gdzieś swojego bloga i photobloga ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zgłosiłam ale mam na onet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie gwiazdorz tak na photoblogu!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie rozumiem ludzi którzy przychodzą z photobloga i piszą obrazili we komentarze w stosunku do ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu nie odpisujesz na komentarze

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 jest najładniejszy ! <3 ;)
    Nie nie lakieruję, same się trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje , odwdzięczam się tym samym :)