wtorek, 12 marca 2013

Podróż po sklepach

Witam was

więc może zacznę! od opisaniem  wczorajszego dnia Haha ubolewam bo wczoraj nie robiłam nic ! tylko myślałam bo na chwilę obecna źle się czuje ale myśl o tym.... podtrzymuje mnie na duchu no to kiedy działamy ? kiedy mam spełnić moje marzenie a to cholernie niesamowite bo wszystko zrobię sama !!! łaaaa ale to męczące  pytanie KIEDY!!!! jak na drodze staje mi to drugie marzenie chodź i pewnie to najmniejsza kwestia którą powinnam się martwić . Wracając do dzisiejszego dnia muszę : przepisać zeszyty , nauczyć się co zajmie mi to pewnie 3 godziny jak nie więcej , pozałatwiać wszystkie sprawy internetowe , trening no i to chyba tyle chodź i pewnie tak w miedź czasie coś jeszcze się znajdzie , zawsze narzekam a zaraz wszystko będzie zrobione , dam radę . Lala nuta na dziś 


Planuję kupić kurkę i może płaszczyk, dziś przeglądałam strony internetowe z kurtkami i z płaszczami są to dość popularne sieciówki więc może i wy znajdziecie coś dla siebie :)? 
Zaczynamy od Reserved kupuję tam prawie wszystko a jeżeli chodzi o kurtki i płaszcze mają dość ciekawą ofertę :) szczególnie ta granatowa kurtka przykuła moją uwagę :) 
kurtki.bmp
Zaskoczył mnie Hause bo znalazłam tam świetną kurtkę myślę że to właśnie z tych rzeczy poniżej skorzystam
kurtki22.bmp
Znalazłam jeszcze coś takiego ale nie do końca jestem przekonana 
płaszcze 1.bmp
Podoba wam się coś ?
Ja lecę przepisać zeszyty :) Do zobaczenia ! 
LOve ♥ 

27 komentarzy:

  1. Nie martw się :) Dasz radę , już nie jeden raz nam to udowodniłaś
    1 kurteczka z Rev♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ile sobie życzą za płaszczyk z Reserved ?

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak nic cie się nie uda :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałosna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz , no nie są w moim typie ale są ok :) A Co do marzeń to warto je spełniać !

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się podoba ten granatowy ostatni ♠

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo jesteś na to za Głupia

    OdpowiedzUsuń
  8. a i ile kosztuję ta biała ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz problem ku...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś tak silną osobą że wszystko przezwyciężysz ! Poznałam cie na fotoblogu i założyłam konto aby cie tutaj oglądać

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie jasnych więc te granatowe

    OdpowiedzUsuń
  12. O Moja ulubiona piosenka! Kocham ją!

    OdpowiedzUsuń
  13. ty zawsze dajesz radę :) wszystko piękne ładne tylko podaj ceny i kiedy ten song ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie podobają rzeczy z reserved, oczewiscie z tych ktore przedstawilas :P

    OdpowiedzUsuń
  15. będę zaglądać :))
    happyd0ll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie płaszczyki są piękne :))
    Z kąt są? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ładne :) Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  18. słodkie ! podaj ceny!

    OdpowiedzUsuń
  19. jej ! sKąD Ja MAm wiEDZieĆ ILe to KoSzTuJe ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy wpis na photoblogu ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cie hejtują a dopiero zaczełaś ja mam anonima no bo nie mam konta jakby coś (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham piosenkę rihanny stay!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają te niebieskie kurtki!! Świetny kolor!!
    Ponieważ jesteś obserwatorem mojego bloga, chciałam CIę poinformować, że zmieniłam adres na http://karolinakolodziej.blogspot.com/ wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje , odwdzięczam się tym samym :)